onsdag den 4. november 2015

Workshop i Århus hos Yarnfreak


Lørdag d. 14. november 
fra  kl. 13.30 til 16:00 er jeg i Århus
hvor jeg hos Yarnfreak har den fornøjelse
at undervise i Tunesisk hækling for letøvede.
Der vil du kunne lære at hækle 
den tunesiske vrangmaske,
som kan bruge alene eller sammen med 
den tunesiske retmaske,
til rib og forskellige strukturmønstre i en eller flere farver.
Desuden skal vi hækle bobler, snoninger og tern.
Klik ind her og læs mere og køb din billet
Ses vi?





3 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud.
    Jeg har desværre andre planer den dag, - men skulle de nu blive aflyst, så kunne det være rigtig sjovt. Jeg holder lige øje....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det ville da være så hyggeligt Eva, så jeg håber næsten..... :-)

      Slet
  2. Hi I found your site by mistake when i was searching yahoo for this acne issue, I must say your site is really helpful I also love the design, its amazing!. I don’t have the time at the moment to fully read your site but I have bookmarked it and also add your RSS feeds. I will be back in a day or two. thanks for a great site. 100% Cotton Melange

    SvarSlet