tirsdag den 30. december 2014

Jeg blev så rørt i dag...

Denne pude er hæklet af Anette Rudbæk efter en af mine hæklevejledninger.

... da jeg modtog en mail fra Anette, som jeg har undervist 2 gange i år
1. gang på Strik Bornholm i september 
og 2. gang på Fensmark Bibliotek i November
Hun skrev: 2014 blev det år jeg lærte at hækle med hjælp og inspiration fra dig....
Tak for de søde ord Anette :-)
Begge gange underviste jeg i Oldemorfirkanter.
På biblioteket havde jeg en "ny" firkant med, inspireret af billeder fra Pinterest.
Nu har Anette hæklet en pude i til sin datter efter denne firkant.
Jeg er imponeret, godt gået!!



Firkanten jeg havde lavet vejledning til, til workshoppen på Fensmark Bibliotek

4 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på at du sprer inspirasjon og lærdom, og du fortjener slike varme ord da ;)

    SvarSlet
  2. Den slags beskeder er super-brændstof til de, der gerne dele deres viden og færdigheder. God til dig Stine og med garanti fortjent :-) Godt nytår :-)

    SvarSlet
  3. Tusind tak for jeres søde kommentarer, Godt Nytår begge 2 :-)

    SvarSlet
  4. Godt nytår Stine

    Jeg tog et stikkekursus mm hos dig, og du er bare god til at lære fra dig og inspirere - jeg kunne "kun" ret og vrang inden, men nu tør jeg kaste mig ud i mønstre, faldemasker mm. så ros fra Anette kan jeg kun bakke op omkring.

    SvarSlet