torsdag den 25. september 2014

Er du en frossenpind???


Så er tiden inde til at smutte fusserne i et par lækre, 
bløde og ikke mindst varme sutsko.
Et rigtig godt bud kunne være dette lækre par 
Daisy Boot Adult fra  
som, ud over dette lidt "støvle-agtige" design, 
også har mange andre fine bud både på modeller 
og farver i deres sortiment
Kig ind her
Og når du nu er derinde, så tjek lige deres lækre udvalg i Interiør ud, er selv vild med deres Dori Carpet i mange gode farvekombinationer. 


3 kommentarer:

  1. Uh Uh Uh.... De ser lækre varme ud :) Mine er lige døde, efter tre års troskab. *suk* Måske skulle jeg hoppe ind på deres side ;)

    SvarSlet
  2. De ser godt nok dejlige ud. Det er måske sådan nogle fine nogen jeg skal have i år:-)
    Mine gamle er med hjem fra Afrika!!! Jo, jo der er også vinter dernede....

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er sikker på at du vil nyde at strikke futterne i et par fra Betterfelt :-)

      Slet