mandag den 26. maj 2014

Efterårsfarver



Pakkeposten har lige været forbi min dør, med en kasse garn fra Permin, med 2 lækre kvaliteter
Zenta (uld, silke, nylon)
Safira (masser af uld, og lidt silke), og 
en fin dosering af farveskift svingende fra sort/koksgrå/grå/en anelse brun til råhvid.
Garn til 2 efterårsmodeller til Hendes Verden, 
i dejlige efterårsfarver, en model i striber og en i struktur.
Begge modeller med lommer.
Jeg glæder mig til at komme i gang, det føles så mums blødt og  lækkert det garn.
Men de næste par dage sidder jeg bare og nyder det fra min plads foran skrivebordet, mens jeg færdiggøre lidt mere presserende opgaver :-)

1 kommentar:

  1. Det ser flot ud :) - men det må godtnok være vanskeligt at skulle forholde sig til en sæson der ligger så langt ude i tiden- at tænke på efterår og jul allerede nu kan virke helt surrealistisk :)

    SvarSlet