onsdag den 9. april 2014

Valket taske....


.... med masser af plads og ikke mindst masser af striber.

Tasken har jeg designet til Kreativ Strik nr. 2.
Den er strikket i Lima fra Hjertegarn,
stor, sjasket taske indtil den har fået
en tur i vaskemaskinen med en par cowboybukser.
Banket og tæsket godt igennem, kommer
tasken ud i en mindre størrelse, 
med en god og fast i strukturen som efter tørring
kan klare at transportere en pæn del :-)

Tasken strikkes nedefra og op.
Der startes med en rektangel, hvorom der efterfølgende samles masker op og strikkes rundt. 
Super nem strik, som afsluttes med
en grå Hestetømmeaflukning.
(Hvis det er for svært, kan man bare afslutte i rib)


Sådan så tasken ud før den kom i vaskemaskinen.

6 kommentarer:

  1. Den er så flot!
    Det fede er, at man ikke er nødt til at skulle sy foer i.
    Jeg må se, om jeg kan finde et sted i nærheden, hvor de forhandler bladet. Ellers må jeg et smut på biblioteket.

    SvarSlet
  2. Kære Stine, jeg fik bladene igår og må indrømme at det er skønne ting du har lavet til bladene denne gang. Faktisk så sidder du på de smukkeste kreationer. Samt Charlottes sommer top i gobelin, Tillykke med det.

    Kh. lis

    SvarSlet
  3. Den er bare flot den taske.....har faktisk en del velegnet garn liggende... ;)

    SvarSlet