tirsdag den 18. februar 2014

Strikke-, hækle- og fotokursus


Så starter min sæson hos FOF.
I aften skal jeg undervise 16 kvinder i begynderstrik på Sølvgade Skole.
Vi skal ses de næste 6 tirsdage,
og jeg glæder mig til at introducere dem til
den fantastiske "strikkeverden" og hjælpe dem godt i gang.
Hvis du også vil lære at strikke hos mig, må jeg melde alt udsolgt pt.,
men lige nu, er FOF ved at oprette nogle nye strikkehold til efteråret,
med mig som underviser,
et nybegynder og et efterfølgende letøvede.
Så kan du jo allerede nu overveje, og du ikke skal melde dig;-)
I morgen skal mit kamera og jeg, så lære hinanden bedre at kende.
Jeg skal 3 onsdage i træk at tilbringe 3 timer,
med teknik, eksponering, pixel og så videre i den dur. 
Det bliver fedt!

Hvis du vil bruge en 3½ time en lørdag eller en søndag og lære at hækle oldmorfirkanter af mig,
er der stadig nogle ledige pladser her!



5 kommentarer:

  1. De har noget at glæde sig til :o)
    Hmmmm et kursus for let øvede i efteråret - det må jeg vist kigge nærmere på til den tid

    SvarSlet
  2. Du skal være mere end velkommen Anne:-)

    SvarSlet
  3. Det er herligt som strik vinder frem i tiden, og flere og flere har lyst til at lære det :o) God fornøjelse med kurserne.

    SvarSlet
  4. Tak for den første time i tirsdags. Det var sjovt at komme i gang :-)
    Har nu også fundet en opskrift til en hue, som jeg vil starte på næste gang!

    SvarSlet