onsdag den 22. januar 2014

Enkel strik og forkølelse

Woolcott fra Hjertegarn, 55 % lammeuld og 45 % bomuld

Det er godt at jeg i disse dage, strikker på en bestilling på en helt enkel sømands-look-a-like bluse til damer,
med brede striber, strukturmønster i Snyderib, 
2 p glat, 2 p rib, (1 r, 1 vr),
og en knaldrød brystlomme,
for ellers havde jeg ikke fået noget for hånden overhovedet,
og det er en nødvendighed, når man er selvstændig.
Hovedpine, snot og ondt i halsen har jeg, øv!

Men jeg tror at det peaker nu.
Masser af the, en halv times pause i ny og næ, 
og jeg tror at jeg er frisk igen, i hvert fald på fredag:) 
God dag, derude....


8 kommentarer:

  1. Øv for den - god bedring <3 Strikketøjet ser fint ud :-)

    SvarSlet
  2. Stakkels dig ... øvøv øv !!!
    Rigtig god bedring

    SvarSlet
  3. God bedring søde Stine <3
    Håbede på at du skulle til AOH messen søndag, for så kunne vi måske hilse på hinanden IRL

    SvarSlet
  4. Der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget ;o)
    Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet
  5. Tak alle sammen:)
    Hovedpinen er væk i dag, nu er jeg bare snottet...

    SvarSlet
  6. God bedring!
    Og god arbejdslyst på trods.

    SvarSlet