torsdag den 11. juli 2013

Har jeg mon nok ....



... garn med på min ferie??
Kl. er 5:28 i skrivende stund, og jeg har ligget vågen godt 2 i sengen inden. Vågnede ved tanken om jeg havde garn nok med på vores ferie? Jeg skulle jo nødig løbe tør vel?
Når kufferten er stor og tøjet er let til Mallorca vejr,
så kan der sagtens være plads til flere projekter.
For ikke og tale om det garn som skal med ind i flyveren, 
til turen og ventetiden...
Jeg vil heller have for meget med, end for lidt.
Det passer altid med at jeg får en masse ideer, når jeg ikke har noget med.
Så får jeg lyst til at hækle lidt steet art, tid til at gøre en opgave færdig... og sidder og bliver lidt restløs, ved tanken om al det garn, som ligger hjemme på hylderne.
Når jeg om 13 min vækker resten af familien, tror jeg lige at jeg kaster et par nøgler mere ned i kufferten,
for måske skal der arbejdes lidt på de første krusedulle-tegninger på billedet herover, eller måske noget helt andet, hvem ved...
... måske jeg ender med at sidde og nyde solen, varmen, vinen og selskabet og strikketøjet også holder en velfortjent feriepause:))

13 kommentarer:

  1. Kender godt til rastløsheden, når man ikke har noget i hænderne, eller en god bog at læse i....Men så sker der heldigvis også det, som du selv skriver, at man kommer til at nyde noget andet, eller at få øjnene op for noget nyt. Go' ferie, nyd den ;-)
    Kh Anette

    SvarSlet
  2. Thi hi Stine;)
    Jeg var på Mallorca i tre uger og min søster og jeg tog masser af garn med...for det første glemte jeg mine opskrifter,men de kunne jo trylle frem på nettet hvis det var....jeg kom hjem igen med ALT mit garn urørt...vi nød bare vores ferie med min søster og svogers selskab og det gode vejr :)

    Rigtig god tur til den smukke ø.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
  3. Har tit haft lyst til at tage strikketøjet med i flyveren. Men har ikke turdet løbe an på at pindene fik lov at komme med igennem sikkerhedskontrollen.
    Hellere være godt forberedt og så måske ikke få brug for det, end at sidde og ærgre sig dernede. Lidt ligesom at tage paraplyen med på tur for at skræmme regnen væk :)
    God tur og god ferie.

    SvarSlet
  4. Ja hellere et par nøgler mere, så man er forberedt, sådan har jeg det også, men, men jeg har hver gang vi har skullet på ferie ikke haft mit strikketøj i flyveren, hvordan gør du så du får pindene med om bord???????
    Jeg vil så gerne kunne lave projektet til det kommende barnebarn mens vi er afsted.

    SvarSlet
  5. Rigtig god ferie, hvad enten du får strikket eller 'bare' nydt dagene

    SvarSlet
  6. Hej Stine. Du kommer nok ikke til at gå ned på garn ;o)
    - og det skulle du da også nødig ..
    I får garanteret en forrygende tur - som jeg glæder mig til at høre mere om

    SvarSlet
  7. Vil også gerne vide om strikkepindene går gennem sikkerhedskontrollen?

    SvarSlet
  8. Haha, Stine, skønt indlæg! I skrivende stund er du jo på ferie, men håber du opdaterer os om, hvor meget garn du egentlig fik brugt. Ha' en dejlig ferie!

    SvarSlet
  9. håber du fik det helt rigtige garn med søde Stine :) ...
    nyd din ferie
    knus

    SvarSlet
  10. Spændende om du får lavet noget kreativt. Jeg er lige kommet hjem fra 14 dage i Italien, og jeg fik både hæklet en del og broderet en del. Det er rart at hygge med det kreative i de sene aftenstimer, når ungerne sover.

    SvarSlet
  11. God ferie søde, håber du får nydt det i fulde drag!

    Knus Karen Marie

    SvarSlet
  12. Ønsker deg en riktig god ferie, med eller uten garn og strikketøy :-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlet
  13. Tegningen ser spændende ud. Er netop hjemvendt fra Island med tasken fyldt med garn, men uden opskrift til en islandsk inspireret sweater

    SvarSlet