onsdag den 29. maj 2013

God røv!


Ja sådan føles det i hvert fald;)
Wauuu, jeg har aldrig prøvet at have så behagelige jeans på før 
Jeg siger jer, det er så sandt, så sandt,
min r.. løftede sig bogstaveligt 10 cm væk fra knæhaserne:))
Jeansene har yderligere høj talje, så maven holdes inde, mens man samtidig kan sidde ned, uden der er noget som skærer ind i taljen 
(hvis I forstå hvad jeg mener;)).
Mit 1. råd: Prøv dem!!
Mit 2. råd: Køb dem hos Kate som har den skønne butik  
Luna
på Gammel Kongevej 141, Frederiksberg.


12 kommentarer:

  1. Hvor er det sjovt - jeg så de jeans, da jeg var i Luna og købe en (megalækker) læderjakke, og der røg de straks på min indkøbsliste for maj måned - jeg må derhen én af de nærmeste dage!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var da et sammentræf.
      De er SÅ skønne. Jeg skal spare op til et par i sorte og mørk jeans.
      Hils endelig Kate fra mig:)

      Slet
  2. De er så lækre! Jeg har kun prøvet dem, men må også helt sikkert eje et par!!

    SvarSlet
  3. Lige noget for mig :) yahh

    SvarSlet
  4. Det lyder også til at det er jeans, der passer til mig og min røv;-))

    SvarSlet
  5. De lyder til at være lækre! Jeg går sjældent i jeans, fordi jeg synes, at de "napper" og "skærer" i mavedellerne - også selvom jeg ikke har de største deller.
    Det lyder til, at mærket er værd at tjekke ud....

    SvarSlet
  6. jep du har en god røv ;D
    Min bagdel er dog for stor til sådanne jeans, men på et tidspunkt må den vel blive mindre med den kostomlægning, jeg har gang i.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Lene, det kan da være et mål at gå efter. Men de fås jo i mange str....

      Slet
  7. De ser smarte ud - og har nogle gode egenskaber, så vidt jeg kan lytte mig frem til ;o)
    men det ser ikke ud til at man kan købe dem på nettet ? men må bevæge sig den lange vej til Hovedstaden :o(
    hmm .
    Men tak for tippet - jeg holder øje

    SvarSlet
  8. God røv og god dag til dig søde :0) knus Karen Marie

    SvarSlet
  9. Perfect fit! Got my eye on that jeans and so as on your next posts.

    SvarSlet