fredag den 17. maj 2013

Bamsefoto


I går stod dagen på foto af det tøj Karen Marie havde syet og jeg havde strikket til henholdsvis Build a Bear og Baby Born.
Vi var heldige, arbejdet gik ualmindeligt nemt. 
Vejret var top skønt, haven vi havde lånt, var perfekt
og vi var i selskab med den dygtige fotograf Claudi Thyrrestrup,
som tog de sødeste billeder af de kære små.
Billederne her, er selvfølgelig nogle jeg nuppede, efter at jeg havde fastgjort Stedmoderblomster-hoveder med knappenåle på et stykke stof på grund af vinden.
Ja, det er ofte ret spøjst det der foregår udenfor kameraet, og som 
lige giver billedet det sidste touche.
Grene eller blade som holdes, for at give det fine bladflimmer over ansigterne. En pind der bliver presset ind i ryggen på en bamse, for at den kan læne sig frem mod kameraet på 
en kær måde, samtidig med at der holdes et "lysspejl", som skal fange lyset og give "julelys" i bamsens øjne.
Dejligt arbejde:))
Piiist... fik jeg forresten nævnt at de rigtig billeder vises i Hendes Verden en gang til sommer.
Jeg skal nok lige give et hint;)


6 kommentarer:

  1. Det ligner jo en dansk sommer :D Sådan mener jeg ikke min have så ud igår. tjo måske lidt, men det var medens jeg var på arbejde.

    De ser skønne og lovende ud. Glæder mig til nærbilleder :D

    God Pinse

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Ja, det var sommer i går på mit arbejde;)

    Jeg glæder mig også til at gense billederne og se dem indenfor og ikke i fuld sol.

    SvarSlet
  3. Sikken da en dejlig arbejdsdag :-)
    Håber at du får en ligeså dejlig weekend <3

    SvarSlet
  4. Det ser godt nok spændende ud, er sikker på at det er blevet til smukke billeder af smukt håndarbejde

    SvarSlet
  5. Dejlige billeder......har selv strikket meget mini/build a bear tøj.
    Må også lige kommentere haven.....hyggelig med de fineste møbler!

    SvarSlet
    Svar
    1. Haven var rigtig skøn. Man kan slet ikke se hvor hyggelig på mine billeder. Så mange fine og finurlige detaljer:)

      Slet