mandag den 11. marts 2013

Søndagens workshop,...


... hvor jeg underviste i hvordan man hækler oldemorfirkanter 
og variationer over denne, forløb rigtig, rigtig fint.
8 flittige damer, arbejdede koncentreret i 3 timer.
De kom hjem med en traditionel firkant,
en firkant hvor der kun hækles på 2 af siderne,
en prøve hvor der blevet hæklet i bedste Log Cabin stil,
og afslutningsvis fik alle afprøvet sammenhækling af 2 firkanter.
Tak for en hyggelig eftermiddag:))

Til de 3 af jer, som allerede har tilmeldt jer min næste workshop
"Hækl blomster, blade og kugler",
på glædelig gensyn:)
Du kan læse mere her, hvor du også kan tilmelde dig.






8 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  2. Ja tak for igår Stine. rigtig dejligt lige at få knækket oldemorfirkantkoden :) kender du forresten hende her: crochethealingandraymond.wordpress.com? Det er en blog, der desværre ikke længere bliver opdateret, men med de fedeste oldemorvariationer og gode tutorials. Bare til inspiration :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Caroline

      Nej den dame kender jeg ikke, men skøn og inspirerende blog, har hende nu på min blogliste:)

      Slet
    2. Alt det her fik jeg lært :) http://detlilleblaahus.wordpress.com/2013/03/11/oldemorfirkantemeditation/

      Slet
  3. Hvor se det hyggeligt ud, kommer der en ny workshop, hvor du
    Underviser i hvordan man hækler oldemorfirkanter :-) Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle

      Det gør der helt bestemt, jeg har bare ikke lige nogen dato pt, og skal lige overveje om det bliver før eller efter sommeren. Nu ved jeg ikke om du skal til Fanø Strikkefestival i September, men der afholder jeg også 2 "oldemorworkshops".
      Jeg vil bare foreslå dig, at kigge ind på min blog en gang i mellem og kigge ind i min butik Stine's Varehus.
      Hilsen Stine:)

      Slet
  4. Nøj, hvor lyder og ser det hyggeligt ud!!

    SvarSlet