fredag den 25. januar 2013

Vinderne er 5 x 2 billetter....



i Rødovre d. 1. - 3. Februar
er trukket via Random.

(Ja, jeg har tilladt mig at trække før tid, 
da min weekend pludselig er helt booket op:))

Nr. 13
Jeg lægger billet ind på at kunne vinde en billet :-)
Det lyder bare spændende. Godt at du lige laver lidt reklame for messen som jeg slet ikke vidste skulle afholdes. Fedt og tak skal du have :-)

 Nr. 38
Krydser fingre. mettemoller63@yahoo.dk

Nr. 77 

Endelig Sjælland elsker håndarbejde håber det bliver mig kh Malene nnam302@msn.com

Nr. 89
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vinde et par billetter... har faktisk allerede snakket med min veninde om at tage derinde! :) Det kunne være så dejligt!!

scopetani@gmail.com

Nr. 96
Jeg har aldrig været til håndarbejdsmesse får. Det ville være virkelig fedt at kunne vinde et par billetter der til. Krydser samtlige fingre.

 Vil de 5 heldige skyde sig og skrive til mig på stihj@sol.dk:))


2 kommentarer:

  1. Tusinde tak Stine. Jeg har sendt dig en mail.
    Og nej jeg vil ikke skyde mig ;-)

    SvarSlet