lørdag den 9. juni 2012

Enkelt mønster med...



.... en god effekt.
Det er en af de ting jeg bestræber mig på, når jeg designer, 
og derudover,
at mine modellerne er forholdsvis enkle at strikke,
så arbejdet bliver færdigt.
Derfor er jeg selv, helt pjattet med dette struktur-mønster,
som jeg fornylig har fundet på.
Og min kære strikkedame Winnie, 
som har strikket ryg og forstykke,
siger, at det er nemt og at garnet (Inca Wool fra Hjertegarn),
er skønt at strikke i,
så der er jo bare herligt, mission completed:))
Modellen bringes i Kreativ Strik nr. 4

4 kommentarer:

  1. Super flot struktur-mønster! Det er dejligt, når tingene går op i en højere enhed.
    Jeg må vist lure i det blad :)

    SvarSlet
  2. Flot mønster og jeg giver din strikkedame ret - Incawool er et skønt garn :)

    SvarSlet
  3. ok ? den vil jeg glæde mig meget til at se i Kreativ Strik ..
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. wauw det ser lækkert ud....jeg er vild med strukturen og tænker at det da godt kunne bruges til en pude ;D

    SvarSlet