onsdag den 2. maj 2012

Jaaa...


... i dag, fik jeg afleveret det aller, allersidste til Politikens Forlag, 
et par luffer og dette sjal.
Selma indvilligede her til morges i, at jeg lige nappede et par hurtige billeder, så jeg kunne vise jer sjalet i "fuld figur".
Jeg er blevet rigtig glad for resultatet:))
Strikket på tværs fra den ene spids til den anden,
dobbelt tråd Vidal Alpaca fra Hjertegarn og en p nr. 6


Kvasternes farver, 
lys meleret grå, 
grå/lilla, 
støvet rosa
 og kina blå, 
blev jeg inspireret til at bruge, da jeg så billedet herunder. 
Super lækre farver, som Camilla med bloggen Hunch 
har valgt til sit job.
Hun er nemlig stylist på de 2 bøger for Politiken, og hun
er bare så dygtig.
Det bliver godt!!
 

17 kommentarer:

  1. kæmpe smil, tak søde Stine!
    Og hvor er det bare lækkert det sjal...!!!
    (shuuuu, sig det ikke til nogen MEN det bliver verdens fineste strikbøger)
    hi hi

    SvarSlet
  2. Så fint det sjalet var :) Likte så godt de "duskene" på !
    Og modellen var supersøøøøøt :)

    Klem fra Janne

    SvarSlet
  3. Det er vel nok et fantastisk smukt sjal! Nej, hvor er det fint - jeg kan sørme godt forstå at du er tilfreds med resultatet. Det må også være en god fornemmelse at kunne se ende på et langt projekt. (Sig endelig til når dit bog arbejde til Politikken udkommer).

    Og en utrolig yndig datter har du også. :))

    SvarSlet
  4. Åh, hvorefter den kære- og det samme er modellen! :)

    SvarSlet
  5. Sikke lækkert det sjal ser ud,håber du smider en ´warning´når vi skal suse afsted efter den nye bog.
    Sikke en sød datter,dejligt hun lige ville være model

    SvarSlet
  6. Rigtig flot .
    Er der en strikkebog på trapperne ?
    hilsen Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mona

      Der er 2 strikkebøger på trapperne fra Politikens forlag.
      Hvor man har samlet fra flere forskellige strikke-designere + lidt fra Garnstudio.
      Bøgerne skulle udkomme August, September.

      Slet
  7. Flott sjal og flott modell i vakre farger!

    SvarSlet
  8. Sådan en smukt sjal og en ung og smuk model. ;-) Jeg glæder mig bare til strikkebogen - og opskriften på dit sjal - kommer. :-)
    God aften til dig :-)

    SvarSlet
  9. Tusinde tak,

    ... hvor er I søde alle sammen:))

    SvarSlet
  10. Nøj hvor er det sjal bare smukt. Jeg kan specielt godt lide den kant du har lavet rundt før lace kanten. Også med små duske... Dem tør jeg så ikke lige lave ...
    Jeg glæder mig ihvertilfælde også til at se de bøger, (læs : Købe)

    Hvor er modellen bare køn.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  11. Mums hvor er det et lækkert sjal.
    Jeg er vild med at det ikke er så pussenusset, men alligevel har fint mønster:)
    Du er en sand strikkehaj

    SvarSlet
  12. Smukt i al sin enkelthed. Lige noget for mig, der elsker tekstur.

    SvarSlet
  13. Åhhh elsker dette sjalet. Så fint mønster med rette og vrange masker på denne måten. Et sånt fikk jeg veldig lyst til å strikke.
    Klem :-)

    SvarSlet
  14. Lækkert sjal (og sød model).
    Sådan et kunne jeg godt tænke mig:)

    SvarSlet
  15. Flot sjal og en fin detalje med kvasterne - lige min stil!

    SvarSlet