mandag den 5. marts 2012

Jeg har stået i kø...


... i supermarkedet i dag, hvor jeg "kom til";) at bladre i ugens nye Hendes Verden. 
I bladet var en sag med papir og patchwork (jeg nåede ikke at læse, hvem der havde lavet den) og jeg fik et flashback til min skønne kommode, som jeg for år siden beklædte med tapet/papir/ugeblade i et 6-kantet patchwork mønster.
Kommoden har vi ikke længere, desværre. 
Kugleleje og hele molevitten, gik fuldstændig fra hinanden. 
Min mand kunne heller ikke lide formen på kommoden.
Den blev smidt ud:(
Det fortryder jeg nu.
Du kan se mit indlæg fra 2009 her.

6 kommentarer:

  1. Synd i har smidt den ud, jeg er vild med looket, men du må lave en ny Stine :o)
    Ha`en god dag

    SvarSlet
  2. Tjae, frem til kommoden og tilbavs igen. Du må på den igen for den er sej :) sidder faktisk lige og øver mig i patchwork. Husbond har lovet at tage bladet med hjem senere, det er blevet min faste hyggedag for mens han tager til pistolskydning så læser jeg H.V

    SvarSlet
  3. Det er altså fint med de femkanter!! Ærgerligt at din kommode ikke overlevede...

    SvarSlet
  4. Jeg kan godt huske din flotte kommode og jeg kan huske at jeg var imponeret over at du havde lavet sådan et fint mønster fremfor det sædvanlige i tern. Din gode farvesans fornægtede sig jo heller ikke.

    Måske du skulle lede efter en gammel fin kommode hvis form falder i mandens smag og så genskabe herligheden?

    SvarSlet
    Svar
    1. ... du har ret, det skal være formen på kommoden, jeg skal starte med:))

      Slet
  5. Det var en flot kommode du lavede dengang.
    Som Marina skriver, du må finde en kommode, manden kan lide også komme igang med at være kreativ og lave en der er endnu flottere end den gamle.

    Kh. Lis

    SvarSlet