lørdag den 17. december 2011

Den sødeste overraskelse...

... kom med pakkeposten i dag
En gave fra Lene (Filihunkat)
Jeg havde bestilt alle 4 af hendes egne mønster- og syvejledninger
til hendes fine hækle- og stikkeetuier
Jeg drømmer om, at jeg en dag, selv kan finde ud af at sy et,
så derfor ville jeg gerne eje mønstrene 
 Men mens jeg tager tilløb til at kaste mig ud i noget nyt, vil jeg i den grad nyde det super flotte og top professionelle arbejde Lene har udført
Og jeg nyder jo også dagligt det super flotte og funktionelle hækleetui jeg tidligere har købt af Lene

Men hvor heldig kan man være??
Det hele var en gave
hvor jeg oven i købet fik jeg den sødeste hilsen og en ekstra pakke
som indeholdte en plexikasse med sorte-filt-drikke-brikker-som ligner-en-knap,
en metal engel og
3 hvide glas stjerner
Ligesom da jeg pakkede gaven op, bliver jeg også nu, helt varm i kroppen af glæde over,
at der er nogen som er så søde og betænksomme
Tak søde Lene
Knus Stine:))


4 kommentarer:

  1. Kære søde Stine, dejligt at gaven varmede og bragte glæde og det var blot en lille ting i forhold til alle de fine sager, som du har sendt mig. Masser af juleknus fra Lene

    SvarSlet
  2. Må lige skrive en kommentar til din mands trøje...jeg synes han er MEGA cool, han har da den helt rigtige attitude....go for it Girl ( måske kunne den røde være bare en smule neonagtig for ligesom at få lidt mere ud af trøjen)..

    SvarSlet
  3. Altså hende Lene er bare guld, nyder og godt af hendes varme.

    SvarSlet
  4. Love is stronger than death.Thank u for sharing: http://www.trademichaelkors.com/

    SvarSlet