onsdag den 19. oktober 2011

Hvad bliver du...

... inspireret af???
Jeg kan blive helt optaget af at kigge på farvekombinationer på f.eks disse graffitti billeder jeg tog i lørdags på Christiana.
Dynamiske farvekombinationer.
Kan farverne overføres på strik/hækling?
Ville jeg synes at de var fede at have hængende som malerier på mine vægge?
Ja, nogen af dem....
Bliver også helt nysgerrig på, om dem der laver grafittien, tænker over farvekombinationerne, eller om de bare giver los, og giber den nærmeste spaydåse. 
Hvad tror du?
Bliver du inspireret af sådanne "drenge-streger" i bybilledet?




6 kommentarer:

  1. Jeg kan også blive facineret af grafittikunst - prøv at se de billeder jeg tog i sommers på årets Roskilde Festival: http://mereend.blogspot.com/2011/07/imens-bollerne-er-i-ovnen-lidt-graffiti.html

    SvarSlet
  2. Hel enig, der er ofte der, man først se de meget skæve, men fed farve kombinationer. Jeg lader mig ofte inspirere af hele streetart genren.

    SvarSlet
  3. Jeg er overbevist om at de "proffe" artistene kan sin fargelære, og så utfordrer de den alment aksepterte oppfatning. De gjør en god jobb, og for oss som liker farger kan det rett som det er bli en oppvekker. Ja, jeg tror det kan øverføres til fiberarbeider. Ha en fargerik dag!

    SvarSlet
  4. Helt sikkert lækker inspiration.

    SvarSlet
  5. Jeg blir insirert av alt rundt meg og ja, disse graffitiene var veldig inspirerende:-)

    SvarSlet
  6. Hej Stine. Ja, det gør jeg helt bestemt, se fx :http://re-de-sign.blogspot.com/search/label/Graffiti

    SvarSlet