lørdag den 30. april 2011

Her i solen...

... er det eneste jeg har brug for, ja, altså udover lidt koldt og drikke;), en favnfuld lækket Alpaca garn fra Garnstudio i de skønneste sorbet farver og ...


... min bibel!!!

Denne fantastiske bog indeholder alverdens diagrammer på hæklede geometiske figurer, og hvis du på noget tidspunkt falder over denne titel, kan jeg kun anbefale, at du slå til med det samme, og kaster nogle kroner på bordet. Du vil ikke fortryde.




Du ønskes forsat en herlig lørdag,


Stine:))

6 kommentarer:

  1. Åå, det hørtes herlig ut! Jeg sitter inne på jobb og er kjempemisunnelig:) Spent hva du hekler denne gangen! Kos deg i sola! KLEM.

    SvarSlet
  2. Hej Stine
    Jeg elsker også at studere håndarbejdsbøger, som jeg låner på biblioteket.
    Lækkert med nyt garn, der jo også er på tilbud i hele Marts. Jeg må også forbi og købe lidt til lageret.. Glæder mig til at se det færdige resultat..
    God lørdag aften / RikkeBo

    SvarSlet
  3. Hvad skal sorbet-garnet bruges til? :)

    SvarSlet
  4. Absolut supergarn til hækling. Jeg har selv godt 20 nøgler af samme slags, som jeg bruger til alt muligt forskelligt!

    Kh
    Rikke

    SvarSlet
  5. UHMMM garn og farver.. Det er da en fest.. Det gik min dag osse med..(smiler)

    SvarSlet
  6. Du tryller nok frem noen fantastiske ruter med den boken og garnet:)

    SvarSlet