tirsdag den 11. januar 2011

Jeg har fået...

... award af denne kreative dame. Mange tak for den Sofie, den er jeg super glad for:))),... og vil gerne lege med. Awarden går ud på at jeg skal fortælle om 3 ting, jeg godt kan li´at lave.

1) jeg er rigtig glad for havearbejde. At få jord under neglene når jeg graver, flytter, klipper og beskærer blomster og planter. Faktisk startede jeg for ca. 7 år siden på Landbohøjskolen for at læse til Landskabsarkitekt. Men studiet "faldt alligevel ikke i god jord" (ho ho), så jeg stoppede efter et par måneder. Men glæden ved blomsterne har jeg beholdt, og det hænder at det går ud over, en god venindes sommerhus, svigerfars altankasser og de større krukker vi har stående nede i gården.

2) jeg elsker at eksperimenterer med min egen konfekt, så som svesker som har trukket i portvin i 14 dag, og som blandes med marcipan. Hvorefter hele herligheden dækkes af en god mørk chokolade, mums. Eller denne fantastiske julekonfekt jeg selv har fundet på, den er også super lækker:)

3) jeg holder jeg af at komme på kurser/workshops, hvor jeg kan lære nyt, blive inspireret og møde nye mennesker. Jeg drømmer rigtig meget om et kursus hvor jeg kan lære at udføre "de 5 tibetanere" og så selvfølgelig et kursus hos denne skønne dame.

Nu vil jeg gerne sende awarden videre til 3 andre herlige damer med inspirerende blogge, Groovybaby and mama, Kirkeby og Ulla-Bella, som jeg håber gider at lege med:)

4 kommentarer:

  1. Ja, hvad blev der egentlig af de tibetanere.... søde veninde, jeg kan til enhver tid tilbyde have faciliteter. så du kan få din lyst styret ;-)

    Elitesvømmeren

    SvarSlet
  2. Hej Stine.
    Tusind tak for awarden, jeg vil da gerne lege med. Der er nu noget helt specielt bloggisk over awards!
    Og til os bloggernørder må det jo passe godt ind:-)
    Vi ses på nettet!
    Mvh Maria

    SvarSlet
  3. Kære Elitesvømmer,

    jeg har slet ikke fået fortalt dig, at i år skal det være. Inden længe melder jeg os begge til en fredfyldt weekend, men timers træning i akavet men sikkert super sunde stillinger. Jeg glæder mig:)

    SvarSlet
  4. Tillykke med den, fuldt fortjent :-)

    SvarSlet